HEFFAKLUMP

fy fan som jag har kränkt mat och skit denna helgen. bläää, känner mig så jäkla äcklig, uppsvälld, fet. känner mig som de "dammsugar" bakelserna. bara massa skräp man samlar så blir det en deg = CAMILLA!

för att försöka känna mig något bättre var jag ute och joggade rundan i fm. gick ganska bra. men jag är så himla stram i baksidan av låren. har varit dålig på att stretcha både efter fotbollen och när jag har joggat.

vi hade söndags middag här igår och till efterrätt gjorde jag för första gången i mitt liv chokladcheesecake. och herreguuuud så god den var. för god, därför jag känner mig som en heffaklump idag.

receptet på chokladcheesecaken finns på www.arla.se

nu ska jag plocka undan den sista disken från igår. seda mysa med min man.

smet till cheesecaken

digestiv botten

smälta choklad

denna biten var allt som blev över. visst ser den för jävla god ut?!


later

Kommentarer
Postat av: Sally

mmmm jaa den ser riktigt god ut!!

Du är duktig och fin camilla!

2011-03-29 @ 12:41:45
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0