Hold up a second, now I got something on my dirty mind

what a day. om det inte hade blåst som in i helvete så hade detta varit en riktig vår-känsla-dag. men tyvärr, blåsten förstörde det.
blev flera timmar i stan med josse. fick hem två saker. damn it, nu ekar det på kontot. men det var riktigt fina saker, så jag ångrar faktiskt inte mig. pengar kommer och går, men guldbitar består.

när jag kom hem från stan var det bara ut snabbt med hulken och sedan mot bussen igen. hade möte idag med fotbollen. om hur vi ska spela och sådant inför serien. höll väl på lite mindre än en timme.

kom hem, öppnade en påse nötter som jag mumsade i mig framför gårdagens BB. ska snart börja tvätta mina sminkborstar, var ett tag sedan. sedan ska mitt ansikte få en omgång med scubben. ja det är min kväll i stort sätt. hur ser eran ut?

lindex provrum

blåst-bild

fyllde på klippkortet på jensens


later

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch ta bort den sista bilden, tjockhuvve!!!

2011-03-16 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0