I get turned on by the belly piercing

ja har ni gissat vad "det roliga" är som skulle hända. antagligen inte. men det är så att jag stack och pirca min navel idag. så det är inget sådant "WOW!" men kanske inte något man gör varje dag.

det var faktiskit inte min idé. jag har inte tänkt på pircing i navlen innan. det är alex som tycker att det är så jävla snyggt med pircing i navlen. så jag gjorde den mest för hans skull. men nu när den sitter där så har jag inget emot den.

tyckte inte att det gjorde alls ont. kändes som ett myggbett på navlen ungefär.




måste in på mobilia kom jag på. har inga stumpebyxor till ikväll.

om en stund kommer pappa hit på middag, fast att jag fortfarande är mätt efter rica brunchen..

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0