I'm strong and I'm sure there's a fire in us

träningen gick bra idag och den var riktigt roligt. fast att det går bra och att det är roligt går ju hand i hand. hemma och har duschat och smorjt (stavas?) in mig. har druckigt en kopp detox te med honung i också. men råkade att ta alldeles för mycket honung i, så det smakade som varm saft. men den slank ner ändå.

nu är jag redo för sängen, min egen. en natt iaf. imorgon blir det mycket jobb.

detox teét är från den lilla tebutiken på gatan mot lillatorg om du kommer från gågatan (mitt emot EH). det smakar inte så jätte gott om jag ska vara ärlig. men med en klick honung i (inte inte mycket som jag hade i idag) så smakar det bra.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0