It's time to start all over, make a new beginning

det har varit en intensiv dag idag. cyklade hem min cykel idag som har stått i stan en vecka. creds till malmö att den såg precis ut som när jag lämnade den.
när jag kom hem stack vi och handlade mat. tanken var att alex mamma och lillasyster skulle komma över för middag, men det blev ändrade planer.

kl ett hade jag en bokad tid för att fixa mina naglar. efter det hämtade alex mig så stack vi och tränade. hör och hämpna!

idag köpte jag ett gym kort för tre månader fram åt. så nu kör vi! mycket träning och hälosam kost. fast idag räknas inte, alex har blivit dåligt. så idag blir det hamburgare till middag och sedan chips och annat gott till ikväll.

det gick väl sådär och träna. varken min konditon eller styrka är ens det minsta lilla bra. styrkan ska vi inte ens prata om, det är mest pinsamt.
alex fick sjukt ont i sin mage helt plötsligt, så vi fick sticka hem direkt. därför hans mamma och syster inte kommer ikväll..

fixar mina naglar på hansa companiet. tycker att de är riktigt duktiga där

påladdat med tre månader, NU KÖR VI (från och med imorgon då, ikväll ska det krängas..)


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0