lördag 26/3-11

godmorgon! jag sitter här färdig fixad halv 11 en lördag. det är nämlingen så att jag och alex har ett bord bokad på hotel rica för brunch. har ni testad deras brunch? inte? isf gör det! de har AALLLTT. åh jag är så hungrig, så jag ska frossa till byxorna spricker.

nej nu måste jag ut med hulken innan vi sticker. vi ska promenera upp till stan för att det är så fint väder. bara ett problem. alex ligger fortfarande i sängen..

ha en fin lördag. glöm inte att hålla utkik i bloggen, det kommer att komma upp något roligt. eller roligt och roligt. ni kommer inte sitta och skratta. men kanske intressant.

dagens outfit: blus HM (100 år gammal) jeans levi´s



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0