måndag 14/3-11

sov till 10 idag. men hade kunnat sova längre kände jag. men igår hade jag bestämt mig för att jag skulle ut och jogga idag. min runda tar ca en timme och då är jag ju tillbaka vid elva, det är då alex brukar ringa mig.

rundan gick bra idag. kände mig lite tung i kroppen men vädret hjälpte mig runt. ingen vind och små dugg, finns det någon bättre att jogga i? och sedan har jag hittat en sådan motivation när jag är ute och springer. behöver bara tänka på en spesifik sak sedan ökar jag takten och känner att jag kan springa hur långt som helst.

fick bli en snabbis inne på malmborgs också, hade ingen frukost hemma. sedan blev det dusch med hårinpackning och scrubbandes av hela kroppen. åh denna veckan började bra!

hoppas att denna veckan FLYGER iväg. eller tills på fredag kl 15. sedan kan tiden stanna!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0