måndag? lördag?

lite smått ångest har jag för tillfället. efter frukosten så la vi oss i sängen och bara höll om varandra och pussade på vandra. sedan gick alex upp, tog undan frukosten, ut med hulken, duscha hulken osv. vet ni vad jag gör? jo somnar. jag sov i någon timme tror jag. på ett sätt är det OK för att jag behövde det. har sovit så dåligt på nätterna, så det var skönt att komma ifatt lite, men å andra sidan. halva dagen har gått nu. capre diem, eller hur är det?

här hemma är det festmåltid på G. helstekt fläskfilé med rotfrukt blandning med wiskeysås. fan, ett glas vin och fest efter detta så har man den perfekta lördagen. men detta blir den perfekta måndagen ist!

rotfruksmixen

helstekt fläskfilé


nej nu ser jag att alex har börjat vika tvätten också. fan, ska gå och hjälpa honom nu!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0