min man

det är internationella kvinnodagen idag. det är fettisdagen idag. men idag, nu föralltid vill jag hylla min man (nej vi är inte gifta, men han är min man)

känslan till han, min kärlek till honom, mitt liv med honom fan fan fan jag kan inte uttrycka mig i ord, i gester, i sång eller i dans. hur ska man kunna förklara för någon hur mycket man älskar någon när det är så enormt, större än big bang, större än något jag upplevt. en sommarromans förändrade ens liv. ens tro ens vaderingar.

hade kunnat gå genom eld och vatten, genom is och lava. jag vill vara den bästa för honom. jag vill ge han allt han vill ha. men desto mer jag försöker, desto sämre blir det. för han vill ha mig exakt så som jag är, och det älskar jag honom ännu mer för.

för att slänga in lite kvinnosaker också så hoppas jag att alla kvinnor kommer att hitta en sådan man eller kvinna om man vill de. jag vill att alla ska få uppleva något större än livet.

all kärlek till dig alexander borgström







later

Kommentarer
Postat av: Alexi

du min kvinna! du e för jävla underbar jag älskar dig oändligt. jag vill leva hela mitt liv med dig vid min sida genom vått och torrt. pussar överallt min älskling

2011-03-09 @ 02:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0