onsdag 16/3-11

godmorgon! gick och la mig efter BB igår. somnade ganska snabbt. väktes av att alex ringde vid 20 över tolv. men jag var så himla trött så det blev inget långt samtal.

vaknade redan vid åtta idag. var kissig, och sedan kunde jag inte somna om riktigt. låg och drog mig till 20 i nio. sedan slänge jag på mig jogging kläderna och joggade min runda.

det var annorlunda att springa idag. det var så himla stark vind, så ett håll hade jag världens medvind, då flög jag fram och andra hållet (springer i en cirkel) så hade jag världens motvind.
jag var inte så himla svettig som jag brukar vara efter rundan, men jag känner i benen.

har fått i min frukost nu också, och hulken har varit ute en runda. så nu ska jag in i duschen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0