onsdag 23/3-11

idag vaknade jag klockan halv 5 på jobb, av mig själv?! vet inte vad det är med mig nu för tiden, kan verkligen inte sova.
var så jävla hungrig när jag slutade kl 9.45 så alex var tvungen att hämta mig. annars hade jag nog svimmat på vägen. efter frukosten åkte jag upp till stan och träffade josse och emelie. glömde såklart kameran, fan vad lack jag blev när jag kom på det!
tog en kopp kaffe (drack te, har ju slutat med kaffe) sedan åkte emla hem. jag och josse gick runt i stan lite. fan vad snygga kläder det finns. har sagt det innan man säger det igen, varför hittar man alltid så jäkla snygga kläder när man är pank?!

jag och josse köpte sedan med oss lunch från redfellas (stavas?) satte oss på lilla torg och käkade. åh, jag älskar sol. blåsten hade gärna kunnat försvinna!

sedan tog vi bussen hem till mig, alex och emil kom också efter en stund. har bara chillat. alex står och lagar mat, jag bloggar, emil kollar på TV och josse går runt med hulken.


tröja Topshop, chinos HM




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0