onsdag 9/3-11

herregud, sov verkligen som en stock inatt. gick och la mig vid halv 22, läste i ca 40 minuter. hann knappt lämna från min boken inna jag somnade. sov till 24 då alex ringde (han jobbar 12 på dagen till 24 på natten) snackade en stund. somnade direkt när vi la på och sedan vaknade jag när klockan ringde.

gick hem från jobb idag, inte alls lika fint väder som igår. blåste som in i helvete och ingen sol framme.
igårkväll tänkte jag att jag skulle ut och jogga när jag kom hem idag, men min kropp känns som en stor betong klump. så promenaden idag på 30 minuter får blir min kondition.

nu ska jag sätta mig framför TV´n och vika tvätt. låter kanske sjukt tråkigt i era öron, men jag har inget emot att vika tvätt, det är en ganska avslappnande syssla om du frågar mig.

här är ringen jag köpte i måndags på scorette. 99 kr kostade den.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0