soccer for success

känns himla onödigt att skriva här. har inte hänt ett piss sedan jag skrev sist. har bara legat i soffan och myst med min man. såg precis att min mobil har varit på ljudlös och att josse har ringt och smsat. får ta och ringa henne!

ska byta om till fotbollskläder och sedan dra och träna. var en och en halv vecka sedan sist, så vi får se hur det går. läskigt hur snabbt man kan tappa allt, speciellt konditionen.

efter fotbollen är det dusch, BB sedan sängen. börjar tidigt imorgon.

imorgon kommer förhoppningsvis bli en bättre dag. har mycket inplanerat så den kommer säkert att bli super.

hoppas att ni får en fin torsdagskväll!

In her eyes is a story that nobody knows


later

Kommentarer
Postat av: Saaallyyy

Jag blev glad att du skrivit något iaf :)



<3

2011-03-24 @ 21:27:33
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0