söndag 20/3-11

åh jag är så jävla mätt och känner mig så äcklig. har stoppat in allt skit man kan i min mun idag. godis, choklad, glass, chips, yes you name it. men behövs väl sådana dagar också.

påtal om något annat, jag har ett projekt på G. ska inte tala om vad det är, men det kommer att bli spännande och intressant. frågan är bara om jag kommer att klara det. fan måste tro på mig själv och skärpa diciplinen. jag kommer att klara det, jag kommer att klara det! det börjar imorgon om ni vill veta. kanske avslöjar redan imorgon, we´ll see.

idag har jag jobbat 9-17 sedan åkte vi hem till pappa för söndags middag med familjen. spelade samma spel som förra gången "vem är jag?" åh, jag gillar söndags mys.

nu ska jag mysa med min man i soffan.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0