söndag 27/3-11

vilken natt det blev igår. inte som man hade tänkt sig direkt, kanske inte så lyckad där ett tag. men till slut blev den lyckad iaf.

pappa kom som sagt över för middag. tog några cider hemma. blev påverkad av en.
drog sedan till johan som fyllde år. där blev det ännu mer cider och shotsen började trilla in. efter två timmar kanske var jag as packad. inte på ett bra sätt. illa mående full (för full!) jag gick och la mig.

tydligen så sov jag i två timmar. alex väckte mig och frågade om jag ville hem eller ut. jag skrek "UUUT!" haha, från sovande läge till över taggad. klockan var ganska mycket så vi drog till KB. var faktiskt helt okej musik igår. okej, vissa låtar var bara "öh, okej?" men över allt, bra.

klockan fyra drog jag och alex till midhems mcdonadls där alla malmös albaner var. vilken cirkus där var. fick i mig en glass, en cheeseburgare och en fanta exotic. var hemma vid fem i säng vid halv 6.

inte alltid som man tänkt sig, men det blev en bra kväll iaf!





älskar denna bilden!


later

Kommentarer
Postat av: Sally

jag fick också mongofyyllaa :(

2011-03-29 @ 12:43:38
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0