söndag 6/3-11

what a weekend. fast sjuktdom och jobb så har detta ändå varit en sådan sjukt bra helg! för att jag fick festa med mina flickor. emelie, josse, amanda och jessica. vi firade att jessica fyllde år i torsdags med förfest hemma hos henne och sedan utgång till slagt. det var den roligaste utgången på länge. dansade non-stop verkligen, svetten rann men adrenalinet sprutade i kroppen av lycka, ren jävla lycka.

kom hem vid halv 4-4, var väl i säng vid halv 5-5. klockan ringde 8 imorse, trodde jag skulle dö. bara tanken av att gå upp. men upp kom jag, och till jobb. inte det roligaste passet jag har varit med om. men jag överlevde.

mamma hämtade och vi åt middag där hemma, satt och spelade spel och hade trevligt.
nu ska jag gå och lägga mig, behöver ta igen ett antal timmar från inatt.

innan jag drog till jessica igår. btw, ville snagga av mig håret så lack jag var på det




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0