SVETT

ja klaga kan man göra på sin kropp. men man kan faktiskt göra något åt det också. så jag bestämde mig för att gå en promenad med hulken.
men det visade sig vara ett dumt beslut. någon högre makt vill tydligen att jag ska se ut som om jag är i femte månaden gavid. för redan efter mindre än halva varvet blev jag skit pissignödig. hade ju precis käkat lunch och druckigt ett stort glas vatten till. fick lite små panik. för jag är sådan, antingen är jag inte alls kissig eller så är jag sjukt kissig. så det blev att jag fick springa andra halvan hem.

jag som verkligen njöt av promenaden i början. solen strålade också, så vad kunde egentligen gått fel?

men jag lovar, jag tror aldrig att jag har varit så kissig i hela mitt liv. och jag tror heller aldrig att jag har varit så nära att kissa på mig. hade varit fint mitt i pildammsparken att gå runt med en stor våt fläck mellan bena.

så tack vare att jag fick springa hem, med ganska mycket kläder på mig så kom jag hem alldeles svettig, så det blir en vända i duschen.




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0