Take off my mask to breath

var ute en lång runda med hulken, 1 timme (ca 5 km) det var så skönt att komma ut i det friska vädret. som ni vet så blir inte jag bakfull (Thank God!) men idag är en sådan dag, OM jag hade blivit bakfull så hade jag varit jävligft bakfull idag.

rundan med hulken piggade upp min ganska bra, så nu känns det som vilken dag som helst. okej jag är väl inte speciellt sugen på att ta en lakris shot precis..



visst är det vårkänsla när gubbarna och gummerna är ute och spelar "boul"

josse, jag vet att du kommer att skratta åt denna bilden. så denna är till dig!!


later

Kommentarer
Postat av: josse

hahaha så jäkla söt! hahaha

2011-03-27 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0