tisdag 29/3-11

åååh jag vill inte, jag vill inte. hade en sådan perfekt morgon. alex hämtade mig när jag slutade på jobb. sedan körde vi ut och handlade världens godaste bullar i limhamn och hade en helt fantastisk frukost tillsammans när mitt jobb helt plötsligt ringer.
jag svarar eftersom jag trodde att det handlade om min sommar semester. men det var att den personen som skulle jobbat idag är sjuk och jag blev inbeodrad.

visst det skadar aldrig att jobba extra, det klirrar alltid fint i plånboken. men jag hatar att jobba extra när alex är hemma. jag hatar att jobba över huvudtaget när alex är hemma. jag vill ju sova i hans famn..

fast att jag ska jobba idag hinner jag med att fika med amanda och josse. ringde till mr s DV och sa att jag möter honom i stan istället.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0