tisdag 8/3-11

jag är trött på att jeansen inte passar längre. jag är arg på mig själv att mina favoritbyxor som jag fick i julklapp har jag inte kunnat använda, det saknas en decimeter till att jag ska kunna knäppa de.

jag är trött på att jag nu måste ha shape up strumperbyxor på mig när jag ska ha en tajt klänning. är trött på att man inte längre ser mina nyckelben, mina höftben, mina kindben.

det är din kropp, dina val, dina former och ditt beslut över hur du vill att din kropp ska se ut. och nej, jag vill inte se ut såhär, I´m sorry.

motivationen är större än någonsin, pga att jag hatar dig. jag ska visa dig, du kommer att tappa hakan. du kommer att skämmas som en glömmen själ. jag kommer skratta, le och vara nöjd över mig själv. du kommer att sjuka under marken och skämmas över det du och gjort, eller det du har försökt att göra. för lilla vän, du kommer aldrig att lyckas, det är min man.

solen lyser skarpt idag. så jag och min fat ass bestämde oss för att jogga en runda. och vilken runda det blev! lite mer än en mil, nu kör vi!

innan rundan imorse, solsglasögonen satt på. åh vad jag älskar att känna solstrålarna mot mitt nakna ansikte


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0