torsdag 24/3-11

åh jag känner mig helt konstig i kroppen. det har varit en konstig dag, minst sagt! började morgonen av att jag vaknade av hunger, så jag gick upp och käkade. sedan blev det lite (mycket) tråkigheter hemma.
gick en timmes runda med hulken i det fina vädret. så skönt att bara vara ute och gå när man är ledsen och arg.

sedan när jag kom hem så fixade sig allt. visste att det skulle fixa sig tillslut, men jag blir bara så ledsen. denna dagen skulle vara så underbar med en lunch i stan med amanda och sally, men sedan bara sket sig allt =/

gick faktiskit och la mig en stund sedan, lyckades att sova någon timme, tills då jag vaknade upp av hunger åter igen. gick ner och köpte oss varsin falafel/kyckling rulle. har ni testat falafel med kyckling, så fucking gott!! och det hjälper inte att vi har världens bästa falafel/kebab vagn precis vid vår lägenhet.

vi har fått ett litet städ ryck här hemma. jag har plockat undan allt skit så låg här hemma och alex står nu och putsar fönsterna.

aja, alla dagar kan inte vara perfekta..

later

Kommentarer
Postat av: Sally

Låter ändå som en bra dag tycker jag :)

2011-03-24 @ 21:28:58
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0