two steps back

jo tack. regnet kom, och det var inte det lilla duggregnet heller. regn och blåst, finns det någon värre kombination? vi var inte så långvariga i stan. när vi kom upp satte vi oss och åt lunch direkt. blev varsin macka på EH. sedan blev det någon affär.

jag shoppade två saker idag igen.. är smått lack på mig själv. nu är jag pank pank pank! en vecka tills lön. tur att min man kommer hem imorgon så att han kan köpa mat till mig.

josse fick hem en jätte fin klänning från HM. hon kommer att vara snyggast i stan imorgon natt. I LIKE.

fick testa josses sådan hära penna idag när vi sminkade oss. tyckte den var riktigt bra. den heter "liquid eyeliner" kommer från HM och kostade 30 kr


har fått i mig mat också. blev taco köttfärs med sallad och fetaost.


tror inte att jag kommer att komma iväg till träningen idag. när jag tog bussen hem från stan nu så såg jag att jag hade noll kr kvar. cykla gör jag bara inte i detta vädret.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0