brännboll

hann inte uppdatera innan jag skulle iväg. men idag var det dags för den årliga brännbollen som lars och carina håller i. första gången jag var med och det var mycket trevlig! en härlig blandning av folk. både unga och äldre. det var lars och carinas kompisar sedan var det grabbgänget.

vi grillade och drack först en himla massa. sedan efter någon timme var det dags för brännboll. det var skit roligt! har inte spelat brännboll på säkert 5 år.

sedan blev det efterrätt och ännu mer dricka.

kom hem vid 20 tiden. tanken var väl egentligen att vi skulle dra ut nu ikväll (jag, alex och grabbarna) men alex är så trött (han har sovit fyra timmar inatt) så vi hoppar det. och idag prioriterar jag en hemma kväll med min finaste man över utgång.










later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0