hurtigtjej.se

hade bestämt mig redan igår för att jag skulle gå upp en timme tidigare idag för att gå en långrunda med hulken. dels för att det är himla skönt att börja dagen med en promenad och för att hulken ska vara hemma själv ganska många timmar, så hon måste vara riktigt trött så att hon sover bort all tid.

klockan hade jag ställt på 06.20 och självklart kunde jag inte somna igår. jag låg och vände och vred HUR länge som helst. visst är det störigt. bara för att man vet att man ska gå upp tidigt och känner stress över att få många timmars sömn så kan man inte somna.

men såklart, precis när jag hade somnat så ringer alex. vad är oddsen?

men men, fast att det var jobbigt att gå upp när klockan ringde så gjorde jag det. gick 5 km och nu känns det så skönt. ska göra i ordning mig för jobb nu. sedan efter jobb ska jag gå i stan med jessica och josse. har även fått hem mitt nya bankomatkort så ska aktivera det.

ha en lovely dag!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0