I found a man I can trust

vilken kväll. hade så jäkla roligt hos amanda. drinklekar, middag, tårta. allt! ni är så JÄKLA fina och underbara tjejer. jag gillar så satans mycket.

jag hoppas att amanda hade lika roligt som jag hade.

kom till amanda vid sju. mingla lite. sedan middag, sedan dricka i mängder. blev as kalas hemma hos amanda. trodde helt ärligt att jag skulle spy i taxin påväg till båten. men när jag väl kom ut från taxin så lugna det ner sig.

var ganska dött inne på båten när vi kom dit. men en timme senare var det fullt! så det var att tur att vi kom när vi kom. blev massa dans och roligheter på båten. efter någon timme kom alex och grabbarna också.

stack från båten när de stängde. tanken var att vi skulle till etage efteråt, men tog en himla tid att ens gå halvvägs till etage så jag och alex tog taxi hem istället. var väl hemma vid 4. i säng vid halv 5 och upp och jobba kl 8.

inte det roligaste passet jag har varit med om. men jag överlevde.

nu är jag hemma. väntar på att famlijen ska komma. ikväll blir det pizza och hockey. så grabbigt!

tack åter igen tjejer för en fin kväll!

dålig bild. men hade på mig en klänning från london, även skor ifrån london

hade lockat hår när jag gick dit och rakt när jag kom hem

födelsedags grisen!

beauty


nu kommer famligen. bilder finns på facebook. njut!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0