I´m missing you

vad skönt det var att komma hem idag. äta min frukost i lugn och ro och inte ha någon tid att passa förrens i em. gick av mitt dubbelpass idag. har jobbat 40 timmar på två dygn. alltså ledig 8 timmar av 48! jag vet inte vad som är härligast. gå av helgen eller att gå av dubbelpasset.

nu har jag bara två jobbpass kvar tills alex kommer hem. saknar honom ofantligt mycket. dessutom kommer han hem den trettonde (vår dag!). han brukar annars alltid vara ute och jobba när det är den trettonde. så det ska vi fira med resturang på kvällen.

idag har jag ganska mycket på agendan. fixa naglarna kl 13, det behövs verkligen, min ena tumnagel lever sitt eget liv. kl 16 ska jag träffa amanda och josse för en fika. sedan fick jag sms av min tränare idag. tydligen ska jag spela match idag. har inte tränat/spelat fotboll på över en månad, så det lär bli spännande.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0