INTENSO

intenvis dag. mötte josse halv två och det blev lunch direkt. på thaimakthai (stavas?) älskar deras mat. ska bara övertyga alex om att det är gott också så man kan äta där med honom.

sedan gick vi runt och fixade ärende och vi gjorde det bra! men när jag skulle betala i en butik så fungerade inte mitt kort. och jag vet att där är pengar på det, så blev lite rädd att det hade blivit skimmat i london. men hon som jobbade där kollade på kortet och såg att de hade gått ut. så när josse hade åkt så fick jag gå in på banken, sitta där en timme och vänta. de ska skicka hem ett nytt, sedan får man åka dit igen för att aktivera det. segt!

tanken var att jag skulle laga kycklinglasange idag. så var inom på malmborgs och handlade hem varor. kom hem och upptäckte att jag inte hade tid till det. så fick springa ner till kebabståndet i hagel och handla mat.

mamma kommer och hämtar mig vilken sekund som helst. ska färga hennes hår. så nu ska jag hoppa in i mig älskade one pice dräckt.

josse blev glad över sin cola



tur att jag hade tagit av mig byxorna innan jag började käka min falafel/kyckling. för satan vad såsen droppade


later

Kommentarer
Postat av: Sally

när mitt kort skulle gå ut i datum så skickades det automatiskt hem ett nytt till mig...

2011-05-03 @ 00:34:37
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0