It´s taste just like candy

jag vet inte vart jag ska börja. så det får bli bilder från de senaste två dagarna.

ONSDAG: mys på balkongen med min man. vin, öl och tända ljus

kände mig småvacker

simon kom också och joinade





TORSDAG: igår sov jag till klockan 12 (!?) fick snabba mig upp och äta frukost, fixa mig och cykla upp till stan. halv två träffade jag amanda, josse och jessica. gick runt lite. åt lunch och bara mös av varandras sällskap. glömde tyvärr att ta med kameran =/.

vid fem var jag hemma och åt middag med hjärtat. sedan åkte vi ut till lars och carina. vi bara satt och snackade. var där i ca två timmar. sedan stack vi till coop. jag var så jävla sötsugen, handlade hem allt jag var sugen på. och det blev en del! marabos nya cookies, naturgodis, vanligt godis, chips. och så bakade jag en kaka som man äter tillsammans med glass.

glömde bort att fota allt igår. så knäppte några bilder precis




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0