Just in time

uh detta blir precis jag hinner/hann med allt. gäller bara att planera varenda sekund. kycklinglasangen är i ugen, är ca 10 minuter kvar. så det blir att slänga i sig den innan man sticker till jobb. hoppas att den är lika god som den ser ut!

precis innan den åker in i ugen. jag tänkte att jag skulle ge er receptet på det. men tänkte att det kanske är bäst att smaka den först. så om den är god så lovar jag er att ge recept på den.


måste även passa på att gratulera världens bästa svärfar som fyller år idag! tror han blir 51. hoppas att du får en underbar dag lars!

jag och lars i Barcelona förra våren


later

Kommentarer
Postat av: Sally

lasagnen ser god ut! :)

2011-05-03 @ 23:21:14
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0