katten gustav

mannen min ringde mig precis och sa att han var framme på båten, det hade gått bra att köra. så det var ju skönt att höra.

jag har precis lagat en stor form med lasange. det är bra att ha nu när alex är borta. middag för jobb helgen är fixad och sedan kan man frysa in resten och äta när man vill.

som sagt är det jobbhelg. känns inte så tråkigt. har mycket planerat varje dag efter jobb så denna helgen kommer nog att gå fort!

har inte ens hunnit äta frukost. jag börjar jobba om 40 minuter och jag sitter fortfarande helt ofixad. BRA CAMILLA!

middag för helgen: Lasange!


later

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig? :)

2011-05-27 @ 12:36:31
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0