Me just thinking of the time that I'm facing

hemma från kalaset. och jag måste bara en rätta en sak av mig själv. skrev att min kusin blev 24, vilket inte stämmer. han blev 23. sry!

det var jätte trevligt. har inte träffat min släkt sedan mitt kalas tror jag. åt grillat, vilket aldrig är fel och sedan var det en av de godaste rababerpajerna jag har ätit i mitt liv till efterrätt (carinas leder, med sedan kommer denna på andra plats).

sitter här hemma nu, piggare än vad jag trodde att jag skulle vara. funderar över om jag ska se mästarnas mästare eller BB först. svåra val man har här i livet..

måste också nämna att nu jobbar jag inte helg på nästan en månad, LIKE.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0