onsdag 11/2-2011

kommer ni ihåg att jag har sådana sömn problem när alex är ute och jobbar? kan vara helt klar vaken kl 7 på morgonen fast att jag inte la mig förrens ett på natten dagen innan.

nu är de sömn problemen som bort blåsta. får tvinga mig upp kl 10. fast att jag känner att jag hade klarat av att sova mycket längre. får tar vara på tiden man kan sova iaf!

gick som sagt upp kl 10 idag och började städa direkt. här har sett ut som en svinstia den senaste tiden och både jag och alex var trött på det, nästan lite irriterade. så tog tag i saken och städade hela lägenheten. rensade även min garderob lite. slänge nog en hel påse full av kläder.

nu är det bara dammsugning och svabbning kvar. men det sparar jag till alex. bra flickvän!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0