POWER PINK

stress stress stess. de tre orden beskriver min dag idag. men vi tar det från början.

slutade jobb kl 10. när jag kom hem hade alex varit i limhamn och handlat bullar, kokat ägg (viktigt!) dukat och fixat. åt en god frukost tillsammans. men efter frukosten var det som tröttheten kom som en bomb. vi la oss i sängen och ja, såklart somnade vi. hade ställt klockan på 12. men när den ringde så stängde jag bara av den.

vaknade två timmar senare, kl 2 för er som inte kan räkna. hungrig var jag. så tvingade (nej det gjorde jag inte) alex att köra till thaimnakthai (stavning?) för att handla hem mat.

efter maten så blev det panik städning i lägenheten. vi hade bestämt tid med mäklare för att komma hit och kolla och kanske skriva avtal. det hela gick bra och vi kör nog på henne!

blev sedan att åka ut till R-K Bilskrot för att hämta alex bil som har blivit fixad. när vi var klara med allt detta var vi hungriga igen. hade ju ingen tid för att laga mat, så fick bli svågertorp för middag där. kl 19 var vi klara där. halv 8 skulle vi träffa alla i stan för fika innan bion. och jag var osminkad, gick i mjukiskläder och alex skulle hinna duscha.

men tyckte ändå att vi var duktiga. vi cyklade upp till stan och var där 20 i 8.

blev som sagt en fika innan vi såg på piraterna. filmen var bra. känns lite som tradition att se de. fast än att jag tror att jag har missat en?

nu kom jag på att jag glömde berätta en sak som vi även han med idag. vi var på fyndbörsen. där fyndade jag en mascara, en navelpircing och ett läppglans!

detta blev långt. nu ska jag tvätta smink borstarna och sedan se BB avsnittet.

läppglanset från fyndbörsen


nr 55 power pink heter det

pircingen. har alltid velat ha ett ankare. gick in i ett rum av slumpen på fyndbörsen och hittar just en ankarpircing!


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0