road trippin

det gick prima hos tandläkaren. allt såg bra ut, så det var ju skönt att få reda på.

kom hem och hade köpt med falafel som vi (lars jag och alex) avnjöt på balkongen. de har fortfarande fullt upp med att trixa och fixa i lägenheten. här ska ju vara prima när visningarna börjar (söndag den femte). och alex åker ju på fredag, så det är lite att stå i.

gissa vad vi tre ska göra ikväll. jo vi ska över till köpenhamn för att dricka och äta gott. det var lars som kom på den iden och den iden gillar vi :) vet inte exakt när det blir. om någon timme skulle jag väl gissa.

nu ska jag slänga mig i soffan igen för att återgå till OC.

alex fixar med golvet



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0