She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends

blev en timmes badminton med min man. det var så längesedan vi spelade nu. ett tag spelade vi minst en gång i veckan!

vilken skillnad det var i spelet. då när vi spelade som mest var vi faktiskit ganska grymma. idag missade vi de lättaste slagen.. får ta tag i badmintonen igen. tycker det är as kul. spec att göra någon idrott tillsammans med alex.

om det är någon som känner sig manad på att vara med är det bara att säga till. roligt när man är fler.

när vi kom hem så satte vi igång och gjorde egen pizza. eller, vi har inte gjort degen.. men vi "designar" den själv. på min sida har jag då tomatsås, ost, parmaskinka och gorgonzola ost. alex har tomatsås, ost och choritzo. ska bli mumma!

innan den åkte in i ugnen


later

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag hade kunnat tänka mig att följa med på badminton :)

2011-05-19 @ 16:07:21
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Camilla

härligt sallsan. jag hör av mig nästa gång vi ska spela!

2011-05-19 @ 17:32:20
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0