söndag 22/5-2011

vilken intensiv morgon jag har haft. vaknade vid halv nio. gick direkt till malmborgs mobilia för att handla. men när jag kom dit upptäckte jag till min förvåning att de inte öppnar förrens 10?! pallade inte stå där en halv timme och se dum ut. så jag traskade hem igen. började så smått plocka undan i lägenheten.

när klockan slog tio så gick jag dit igen och fick handlat det jag skulle handla. hem igen för att starta med mitt bakande. svärmor och faster kommer ikväll för middag.

gjorde en "tårta". brownie botten med blåbärsmouse på. sounds great. får se hur den smakar.

det har tagit någon timme att göra tårtan. först ska man göra brownie botten. sedan ska den gräddas i ugnen och SEDAN svalna helt och där efter börjar man med mousen. har varit duktigt och lagt in en massa bilder på facebook medans jag har väntat på kakan. så gå in och där och kolla!

nej nästa på scehmat, MYS MED MANNEN MIN!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0