still drunk

jag vet inte vad jag gör uppe. borde gå raka vägen till soffan eller sängen. men jag kan inte sova. min kropp är as trött men inte mitt huvud.

orkar inte berätta om igår egentligen. men jag gör det lite snabbt.

stack till lilla torg där vi mötte josse kicki och viktor. det var SMOCKAT med folk på lilla torg. (malmö behöver fler liknande ställen) men vi gick iaf till victors. skrev upp oss på en väntelista. tog en drink under tiden. fick väl vänta 20 minuter sedan fick vi vårat bord.

åt och drack jätte gott! efter någon timme anslöt sig även gullviksgrabbarna. öl vin och strawberry mojito trillade in med jämt flöde. satt där ett bra tag. vid ett kom sussie och två av hennes kompisar. grabbarna stannade på victors medans jag josse sussie sofi och filip gick till etage. där dansades till svetten rann.

josse skulle dra efter någon timme på etage. men jag hittade min gamla granne från gullvik och två av våra kompisar. alla vi har spelat fotbolls tillsammans. emelie, linda och emelie. så det blev en malmö södra reuinion!

men vid halv 4 gick även jag. alex och simon stog utanför oh väntade. sedan så cyklade jag och alex hem tillsammans.

om detta låter luddigt, är skrivit luddigt så är det nog för att jag fortfarande är berusad!

bilder kommer när jag är nykter!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0