tankar

det är något jag vill. något jag vill mest av allt nu för tiden. eller jag har velat det länge. i ca tre år om jag ska vara ärlig. men varför har jag inte klarat det? jag anser mig själv som en stark person. ger jag mig in i något så ger jag alltid 110 %, i allt. men detta har jag aldrig klarat av. och jag frågar mig själv varför? varför klarar jag ALLT men inte detta?

så NU har jag bestämt mig. just i denna sekunden. nu finns det INGET som kan stoppa mig. nu är det dags att bevisa för mig själv att jag verkligen klarar av allt jag vill i livet, bara jag vill. om jag klarar detta så kan jag göra vad fan jag vill.

kan inte räkna hur många gånger jag har sagt detta, hur många gånger jag har gett mig fan att jag ska klara detta. hur många gånger jag har lovat mig själv att uppnå detta i mitt liv. men nu när jag har öppnat mig för alla er, berättat om detta, fast att ni inte vet vad det handlar om så känns det ännu verkligare. nu är det inte bara en dröm i mitt huvud. nu är det officielt. nu finns det ingen återvändo.

I´m gonna learn how to fly


later

Kommentarer
Postat av: Sally

baaaabe jag blir nyfiken!!!

2011-05-31 @ 09:11:29
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0