This weekend

FREDAG: bussen upp mot stan

några glas vin på lilla med josefine <3

2 personer, 3 paket cigg

sallsan kom också upp :) efter ett tag åkte jag hem. jobb dagen efter + efter jobb skulle jag på modevisningen och sedan utgång på lördagen också. men sallsan och josse krigade vidare till skeppsbron

LÖRDAG: janne kom hem till mig efter jag slutat jobba. jag sminkade mig sedan åkte vi upp till stan för att kolla på nathalies modevisning som var GRYM





janne och jag åkte sedan till möllan. satte oss på green mango och käkade middag och delade en flaska vin

efter vi blev "utslängda" från green mango satte vi oss på nyhavn, möllan och drack cider och kjedje rökte

mötte sedan upp nathalie och josephine på KB där det dansades





SÖNDAGS: jobb, trött som fan. slutade klockan 17. mamma hämtar mig sedan 17.30 för kalas. DET VAR DENNA HELGEN. intensvin för att vara jobbhelg. men det gillar jag!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0