tisdag 24/5-2011

kass bloggnings hittils idag, I know. alex hämtade mig från jobb idag eftersom att det regan så myckert. vi körde ut till limhamn för att handla bullar. hem för världens bästa frukost.

sov så jäkla dåligt inatt på jobb, max tre timmar. så efter frukosten däckade jag i soffan någon timme. alex väckte mig och sa att vi var tvugna att börja plocka här hemma. mäklaren skulle komma och fota idag. då var klockan tio i ett. klockan ett ringer hon och säger att hon är här. alex hade tagit fel på tiden, han trodde att hon skulle komma kl 2. snacka om panik. men allt löste sig bra.

när hon var färdig stack vi och tog varsin sub. och nu sitter jag här.

händer inte så mycket mer idag. ska hem till alex mamma för middag. passar bra dagen innan lön och en ekande frys.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0