TRETTONDE

det är den trettonde idag. ni vet vad det betyder. jag och min man har varit tillsammans i två år och elva månader. sista gången man nämner "två" framför. nästa månad har vi varit tillsammans i tre år. galet vad tiden springer iväg!

min dag ser ut följande: jag ska in och duscha nu. mitt hår är så jävla äckligt. sedan måste jag in på systembolget och handla till imorgon. kl ett börjar jag jobba. jobbar fram till sex. där efter ska jag och alex ut och äta. vart vet jag inte. har sagt att han ska överraska mig!

nej duschen var det! och som ni kanske festår blir det inte mycket bloggande idag heller.. men jag lovar, jag ska bättra mig. (och det gäller även mina kompisar, updatera!)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0