What a day

är helt slut i kroppen. har varit igång hela dagen. fixade naglarna kl 13. det gick snabbare än vad det brukar göra. var klar redan kl 14. och skulle inte träffa josse och amanda förrens 16. så hade två timmar att spendera i stan själv. OCH DET ÄR FARLIGT. fan blev lite shopping. en ny jacka, ett par byxor och ett linne. men allt var skit snyggt så jag ångrar inget köp och har inte så mycket ångest som jag kanske borde ha.

blev lunch direkt när josse och amanda kom. sedan kaffe på EH. men jag kunde inte vara med så länge eftersom att jag hade samling på fotbollen 17.45.

matchen gick väl sådär. förlorade med 2-4. men vi borde ha vunnit! var överlägsna hela matchen, men men bollen är rund.

nu sitter jag här. ansiktet är tvättat, tänderna borstade så nu blir det sängen. tidig morgon imorgon!








blev korta naglar denna gången. vill kunna måla de nu till vår/sommaren och då tycker jag det är finare om man har lite kortare


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0