where to begin ?

har så mycket jag vill skriva om, men jag vet inte vart jag ska börja. och ska jag berätta allt, då blir detta en roman! men jag tar det så smått och stannar när jag känner att det blir för mycket.

igår efter jobb så mötte jessica upp mig. åt lunch, fixade med banken och kollade i stan. josse anslöt sig även också. satte oss på lilla torg och stekte i solen med smoothie/islatte i handen.

sedan åkte jag och josse hem till mig. var inne och handlade mat på malmborgs för att sedan börja med middagen. jessica kom också till mig och vi käkade kycklingfile (jag och jessica hade gorgonzola ost i våra) sedan lindad parmaskinka runt om, med bulgur, sallad och jensens favoritsås till.

efter maten delade jag och josse på en vinflaska. vi tre satt och snackade om allt man kan snacka om. för att sedan ta bussen till lilla torg. satte oss på victors med några jag inte har sett på 4 år. satt och snackade gamla minnen och det blev många skratt.

när victors sen stängde lurade josse in mig på etagé. jessica cyklade hem. var ganska dött inne på etagé. men var med den finaste flickan i världens. så vi dansade, drack och hade roligt. hittade även sally som vi anslöt oss med.

vid tre gick vi från etage och raka (vingliga) vägen till mcdonalds. träffade på två killar där som vi satt och snackade med. helt plötsligt visar det sig att jag har läst italienska med en av killarna på borgar. oddsen?

jag och sally tog sedan taxi hem till mig och josse till oxie. sallsan sov här och vi hade en mysig morgon tillsammans med frukost på ballkongen och killsnack. lovely.

när sallsan hade gått gick jag en runda med den lilla valpen. sedan bytte jag om till bikini när jag kom hem och la mig på gräset. fast låg där i 10 minuter, blåste för kallt.

nu sitter jag här och ska snart gå in och handla lite lunch till mig.

fan, det blev ett långt inlägg, hoppas ni pallar!

later

Kommentarer
Postat av: Sally

vi pallar :) Puss <3

2011-05-07 @ 21:14:18
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: amanda

låter så mys mys! saknar er, träff i veckan LOVE! <3

2011-05-07 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0