Would you tremble, if I touched your lips?

idag känner jag mig som en sockerbit i mitt klädval. jag tycker om att variera bland klädstiler. rockigt, punkigt, street, brat, ja allt. känns lite tråkigt att ha samma stil på sig heeela tiden. don´t you?

vet inte i vilken kategori jag ska lägga min stil jag har på mig idag. eller jo, legally blonde aktigt. tur att man inte är blond. men tror jag slänger på mig skinjacka och svarta stövletter så att det inte blir too much. då står jag inte ens ut med mig själv.

ljusa jeans från tiger, rosa stickad tröja från gina ticot



kommer ni ihåg när man var 13-14 år och skulle göra spegelbilder.. varför?


later

Kommentarer
Postat av: Sally

Du ÄR en sockerbit :)

2011-05-07 @ 21:18:51
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0