ELLE

haft en mysig kväll. blev att vi köpte hem hambrugare från tusen 2. det var längesedan man åt där. och eftersom att jag var vrål hungrig passade en mega burgare bra i min mage. carina hade bakat äppel paj till efterrätt och det tackar man ju inte nej till.

jag tog min även några behövliga glas vin ikväll, så nu känner jag mig top on the world.

ska tvätta av mig sminket och ta av mig min kvälls blåsa (klänníngen) slänga mig i sängen (som jag iof redan ligger i) och läsa nya ELLE tidningen som dank ner i brevlådan idag. kvällen kan inte avslutas på något bättre sett. eller nu ljög jag, om alex inte hade suttit i en bil påväg till kalmar nu utan legat i sängen brevid mig. då hade inget kunnat slå denna kvällen.

ikväll ser jag ut såhär. man ser inte hela klänningen men den är hundra år gammal och kommer från HM. amor vincit omnia<3




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0