Första advent

första avdvent idag och 10 grader ute. fan vad fel detta känns.. jag vill ha snö istället för regn och rusk. jag vill ha snö så att vi kommer iväg på skidresan. för just nu ligger det ingen snö i åre/sälen/vemdalen osv. och för att få åka skidor måste det ligga någon meter snö på berget. så oddsen ser ju inte så bra ut. med tanke på att vi åker om en månad. kom igen, SNÖA, SNÖA. snälla!

alex kom och hämtade mig efter jobb igår. då körde vi hem och la oss i sängen för en PN. sedan körde vi upp till stan för att gå på bio och se twiligth. tyckte att den fjärde filmen var bra! nu måste man vänta ett år för att se hur hela skiten slutar.

nej, dags att jobba lite.

vad tycker ni om min nya design btw? tack annie!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0