Fredag

jag tar inte hela helgen i ett inlägg, det hade nog blivit för långt att läsa.

i fredags kom min man hem. vid två tiden skulle jag tippa på att klockan var. kommer inte exakt ihåg vad vi gjorde. men antagligen låg vi bara och höll om varandra. mot kvällen åkte vi hem till anastasia och cornelia. åt middag där. sedan körde vi och hyrde en film. tillbaka dit och kolla på film och äta massa gotte till. jag var så himla trött så att jag somnade till filmen (men om man känner mig så vet man att det inte är så ovanligt att jag somnar till film).

när filmen var slut åkte vi hem till pappa där lars (alex pappa) och pappas kompis romeo var. blev några öl och något glas vin. massa snack och armbrytning. blev en sen kväll. var inte i säng förrens vid halv 5- 5 på morgonen.

den tomma whiskey flaskan förklarar nog vilket tillstånd de befann sig i


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0