Gårkvällen

ja, nu ska jag försöka återberätta gårkvällen lite. jag jessica och josse hade varit på stan nästan hela dagen. åkte hem till amanda där även anna var. vid 22 tiden tog vi bilen och jag körde hem alla tjejer utom josse. vi körde lite rundor i stan för att döda tid. vi ville inte hem och sova. men vi visste inte vad vi skulle hitta på.

vet inte vem det var som kom med idén. men ett två tre så hade vi bestämt oss för att vi skulle ut (värt att notera att klockan var ca 23.30). gasen i botten hem till josse för att hämta ett par skor till henne och sedan körde vi hem till mig för att göra oss iordning.

pappa körde oss till båten. men båten var kiss kasst värdelöst. det kändes precis som om man var på privé 15.. tog varsin shot och en drink sedan gick vi med raska steg mot etagé. visst även där var det lite privé 15 känsla, men inte alls lika mycket som på båten.

var på etage till stängning, träffade trevligt folk och hade allmänt roligt! spontankvällar är så himla roliga. man har inga förväntningar, man bara tar allt som det kommer. om det hade funnits en gilla knapp, så hade jag tryckt!







later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0