hello stranger!

måste berätta om vad som hände när jag, josse och jessica satt och fikade på EH, lillatorg.

jag och josse var inne och beställde, jag tog en latte och josse en chai. då kommer det fram en kille och frågar vad vi rekomenderar. rekomenderade en chai, sedan var det inte mer med det.

men när vi satt där ute kom han fram igen och frågade om han kunde sitta hos oss, eller vid en stol som var vid oss. vi sa självklart ja, för vi trodde bara att han ville sitta. men det ville han inte. han börja snacka på om allt och inget.

jessica sa till sist att han får gärna sitta där, men ska vara tyst. han var tyst i 10 sek sedan så frågade han jessica om han fick fråga en sak och det fick han. sedan innan varje gång han skulle säga något så frågade han jessica om det var okej.

är ganska säker på att han är mytoman för att han jobbade med allt, dessutom var han artist både inom hiphop och "vanligt", sedan var han innebany proffs och fan och hans moster.

när han sa att han var artist så frågade jag om han kunde sjunga något och killen gjorde detta. där satt han och sjöng ballader till oss på lilla torg, en helt vanlig tisdag.

men tillsist räckte det och han fick gå sin väg. men så sjukt märklig hela situationen var..

later


Kommentarer
Postat av: emelie

Fan vad synd att jag missade det! hahaha

2011-11-15 @ 21:34:13
URL: http://mmmlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0