I'll spend the day telling you stories about a land far away

har varit en otroligt mysig dag. åkte upp till stan vid 15. fick äntligen mina naglar fixade och jag kan inte nog förklara hur skönt det är. aldrig mer!

träffade på glans efter naglarna. har inte sett henne på månader. så hängde med henne i stan en stund tills josse och jessica kom upp. när de hade kommit upp var alla as hungriga, så vi bestämde oss för att sätta oss på mando och käka. manda anslöt också. alla käkade planka och för mig och manda blev det vin till. hur gott som helst. speciellt när man var hungrig som en varg!

när jag kom hem så tog jag en kaffe med pappa och nu sitter jag i sängen helt utslagen. ska snart tvätta bort dagens smink och sätta på några gossip girl avsnitt. bra dag!




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0